Returer

Återbetalning

För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig, kan du skicka den tillbaka till oss för återbetalning eller utbyte av varor inom 14 dagar efter mottagandet. Återbetalning av returfrakt är inte tillgängligt för detta.

För att vara berättigad till retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som du fick den. Det måste också finnas i originalförpackningen.

Du får inte bryta förseglingen om Du vill kunna utöva din ångerrätt. Rätten att ångra sig upphör alltså när Du bryter förseglingen.

Returer (om tillämpligt)

När din retur har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har fått din returnerade artikel. Vi kommer bara att ge dig en återbetalning när vi har fått produkten tillbaka till oss, och vårt team ser till att den är oanvänd och i försäljningsbart skick. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning. Om du är godkänd, kommer din återbetalning att behandlas, och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.

Försenade eller saknade återbetalningar (om tillämpligt)

Om du inte har fått någon återbetalning ännu, kontrollera först ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt publiceras.

Kontakta din bank. Det finns ofta någon behandlingstid innan en återbetalning publiceras.

Om du har gjort allt detta och du fortfarande inte har fått din återbetalning ännu, vänligen kontakta oss genom att använda vårt kontaktformulär.

Utbyten (om tillämpligt)

Vi ersätter endast föremål om de är defekta eller skadade. Om du behöver byta det mot samma objekt, skicka ett e-postmeddelande med vårt kontaktformulär.

Nöjdhetsgaranti

För att nyttja nöjdhetsgaranti så behöver du dokumentera din användning av den tandblekningsprodukt som är köpt, om flera produkter är köpta så krävs separat dokumentation per produkt. Du ska dokumentera din användning av produkten med tidsstämplade bilder varje dag under en 14 dagars period, sedan skicka in dessa bilder till vår mail kontakt@aurasmile.se med ditt namn och ordernummer även en beskrivning om hur din process gått till samt varför du inte är nöjd med köpet. Efter vi har mottagit ditt mail och godkänt så att följande steg är uppfyllda så kan vi behandla din återbetalning.

Frakt

Vi kommer att instruera dig via e-post i var du ska skicka ditt objekt för retur.

Du ansvarar för att betala för dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får återbetalning dras kostnaden för returfrakt från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

Om du levererar en vara över 750 kr bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi får din returnerade artikel.

Villkor och riktlinjer för returer

  • Alla returvaror måste vara oanvända, oöppnade och kompletta med originalplast.
  • Vi ansvarar inte för returfraktkostnaderna för varorna.
  • Se till att alla returvaror är väl förpackade så att de inte skadas i posten.
  • Om du levererar en vara över 750 kr, se till att returen skickas med en spårbar, försäkrad tjänst eftersom vi inte kan ta ansvar för föremål som skadats eller förlorats under returtransporten.

Avbokning:

- Om du vill avbryta din beställning efter att ditt paket har skickats kommer din begäran om avbokning inte att accepteras tyvärr.